Gwarancja - biżuteria z brylantami

bezterminowa gwarancja

BEZTERMINOWA GWARANCJA NA BIŻUTERIĘ Z BRYLANTAMI


 

1) Wszystkie produkty z diamentami, zakupione w firmie Diamond Factory, objęte są wieczystą - bezterminową gwarancją. Jesteśmy w stanie udzielić Państwu takiej gwarancji, ponieważ produkty, które oferujemy do sprzedaży, od początku do końca wykonane są w naszej firmie, zgodnie z najlepszymi standardami produkcji biżuterii - znamy ich prawdziwą wartość i jakość. Wszystkie nasze produkty posiadają oznaczenie, litery DF.

2) Gwarancja obejmuje:

  • bezpieczeństwo prawidłowej oprawy kamienia, uniemożliwiające jego wypadnięcie.
  • ukryte wady kamienia, jeśli wystąpią.
  • wady konstrukcyjne pierścionka - jeśli wystąpią.
  • wady odlewnicze ( pory, dziury w złocie ) - jeśli wystąpią.

3) Bezpłatna korekta rozmiaru pierścionka.

4) Bezpłatne odświeżenie, odnowienie biżuterii. Profesjonalne mycie diamentu.

5) Gwarancja ważna jest z dowodem zakupu oraz z certyfikatem; na nich znajdują się wszystkie parametry produktu. Jakakolwiek ingerencja w pierścionek w zewnętrznej firmie, np. korekta rozmiaru, powoduje utratę gwarancji.

6) Wszelkie reklamacje prosimy zgłaszać telefonicznie, na adres e-mail, lub w naszym sklepie w Warszawie; informacje znajdą Państwo w zakładce  KONTAKTSKLEP. W przypadku uzasadnionej reklamacji koszt kuriera w obie strony pokrywa firma Diamond Factory. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, koszty przesyłki kurierskiej w obie strony ponosi klient. Ustalona kwota obejmująca koszt kuriera lub koszt naprawy biżuterii z winy klienta, powinna zostać przelana na konto wskazane w zakładce KONTO przed zwrotną wysyłką towaru.

7) W przypadku korekty rozmiaru lub odnowienia biżuterii, koszty przesyłki kurierskiej w obie strony ponosi klient. Oczywiście można dostarczyć produkt we własnym zakresie do naszego sklepu w Warszawie.

8) Po otrzymaniu produktu, firma ma 3 dni na dokonanie szczegółowej ekspertyzy produktu i wydaniu decyzji gwarancyjnej, natomiast 14 dni na dokonanie naprawy i odesłanie produktu.

9) Wykonanie usług gwarancyjnych, nie ogranicza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl